بیشترین بهره را از تبلیغات و بازاریابی ببرید | سری ششم
نوشته شده توسط : worldmarketing

بیشترین

سرانجام ، مدیران بازاریابی همچنین می توانند همان مفاهیم تحلیلی را برای تصمیمات تبلیغاتی و تبلیغاتی برای مناطق خاص و حسابهای اصلی تولید کننده اعمال کنند - اگر از داده های تک منبع با دقت استفاده کنند. به عنوان مثال ، داده ها می توانند برآورد بازار به بازار از پاسخ تبلیغاتی و پشتیبانی خرده فروش را ارائه دهند که ممکن است بینشی برای تخصیص بودجه ارتقا making و ایجاد تغییرات تاکتیکی لازم ارائه دهد.

نمایشگاه "سفارشی کردن تبلیغات برای بازارهای محلی" بازارهای جغرافیایی را بر اساس سطح پاسخ تبلیغاتی و حمایت از تبلیغات تجاری برای یک محصول خاص تقسیم می کند ، سپس اقدامات پیشنهادی را خلاصه می کند. ما هر بازار را به ازای تعداد هفته (با توجه به حجم فروشگاه) که مارک در برخی از انواع تبلیغات و همچنین متوسط ​​پاسخ بازارها (فروش افزایشی در هر هفته ویژگی یا فعالیت نمایش) و میانگین آن ، به میانگین های ملی شاخص می کنیم. هفته ها نام تجاری فقط در کاهش قیمت بود و توسط ویژگی یا نمایشگر پشتیبانی نمی شد ("کاهش قیمت پشتیبانی نشده")
سفارشی کردن تبلیغات برای بازارهای محلی فعالیت تبلیغات شاخص و پاسخ مصرف کننده در بازارهای محلی به میانگین ملی (= 100) و روش هایی را برای بهبود بازپرداخت های آینده در هر بازار پیشنهاد می دهد.

قوانین تصمیم گیری که اقدامات را پشتیبانی می کنند تنها تا حدودی یک روش خام برای هدایت مدیریت در جهت سودآوری کلی است. این بازارها با کاهش قیمت پشتیبانی نشده از حد متوسط ​​ممکن است نیاز به نمایش بیشتر و پشتیبانی از خرده فروش داشته باشند. افرادی که از نظر تبلیغات کم هستند احتمالاً به تبلیغات با کیفیت بالاتر احتیاج دارند - مثلاً ویژگی های روزنامه بزرگتر یا مکان های نمایش بهتر.
به همین ترتیب ، شرکت ها می توانند از داده های تک منبع برای هدف قرار دادن حساب های کلیدی و جداسازی موقعیت های سودمند متقابل برای خرده فروش و تولید کننده استفاده کنند. نمایشگاه "شناسایی بازارهای سودمند متقابل" نشان می دهد که چگونه فروشگاه های جواهرات غذایی می توانند با افزودن یک هفته دیگر ویژگی و نمایش ، سود خود را از یک رویداد تبلیغاتی خاص (که در اینجا رویداد XYZ نامیده می شود) تقریباً دو برابر کنند. این نتیجه برای تولید کننده نیز خوب خواهد بود زیرا موارد افزایشی فروخته شده بدون سرمایه گذاری اضافی از 933 به 1،633 افزایش می یابد.
شناسایی تبلیغات مفید و سودمند 700 مورد اضافی فروخته اند

نقشی جدید برای نیروی فروش
آخرین نکته در مورد این استراتژی های جدید بازاریابی جای بحث دارد. داده های تک منبع تأثیر تبلیغات و تبلیغات را بر مصرف کنندگان می سنجند ، نه بر توزیع کالای معین توسط خرده فروشان. یکی از کاربردهای سنتی تبلیغات و تبلیغات این بوده است که خرده فروشان را متقاعد کند که تولید کننده از این محصول حمایت می کند و این برند مصرف کنندگان را به داخل فروشگاه ها می کشاند. بنابراین اگر شرکتی تبلیغات غیرمولد بین پالس ها را کاهش دهد یا تبلیغات بی اثر را قطع کند ، این خطر را دارد که خرده فروشان این حرکت را به عنوان عدم پشتیبانی تفسیر می کنند و بنابراین توزیع کالا را کاهش می دهند.

برای جلوگیری از این مخمصه ، نیروی فروش یک کار جدید و فوق العاده مهم دارد. این باید با خرده فروشان ارتباط برقرار کند که تبلیغات غیرمولد بدون کشش مصرف کننده هیچ ارزشی برای خرده فروش یا تولید کننده ندارد. به همین ترتیب ، خرده فروشان هوشمند به جای اینکه تحت تأثیر بودجه های بزرگ رسانه ای قرار بگیرند ، شروع به مطالبه شواهد و مدارک محکم درباره میزان جذب تبلیغات توسط مصرف کننده می کنند.

نقش نیروی فروش در تبلیغات نیز تغییر خواهد کرد. به جای مشاهده تبلیغات تجاری به عنوان پرداخت رقابتی برای اطمینان از توزیع نام تجاری ، پرسنل فروش باید به خرده فروشان نشان دهند که تبلیغات خاص چگونه سودهای افزایشی خود را افزایش می دهد.

استفاده از این فرصت مستلزم آن است که فروشندگان توانایی تجزیه و تحلیل بیشتری نسبت به گذشته داشته باشند. در واقع ، آنها باید با مشارکت خرده فروشان به بازاریاب تبدیل شوند. خرده فروشان ، مانند تولیدکنندگان ، اکنون می دانند چه اقلامی را جابجا می کنند زیرا داده های تک منبع یکسانی را مشاهده می کنند. از آنجا که خرده فروشان بیشتر به کاربران پیچیده این اطلاعات تبدیل می شوند ، تولیدکنندگان برای اجرای برنامه های تبلیغاتی که به نفع خرده فروشان نیستند دشوارتر خواهند بود. با گذشت زمان ، تفاوت بین بهره وری بزرگتر و بزرگتری بین اینکه فقط به خرده فروش تخفیف قیمت بدهید و به بهترین ها امیدوار باشید و تخفیف قیمت بدهید تا از یک برنامه تبلیغاتی مستند و متقابل سودمند پشتیبانی کنید.

1. برای جزئیات فنی این برنامه ها ، به "پروموتر: سیستم ارزیابی خودکار ارتقا" ما مراجعه کنید ، Science Science ، Spring 1987 ، ص. 101؛ و "Promotionscan: سیستمی برای بهبود بهره وری ارتقا for برای خرده فروشان و تولیدکنندگان با استفاده از فروشگاه اسکنر و داده های صفحه خانگی ،" مقاله کار گروه بازاریابی دانشکده وارتون (فیلادلفیا: دانشگاه پنسیلوانیا ، فوریه 1990).





:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: